Playa del Carmen

4 oktober 2012 - Playa del Carmen, Mexico

Het is nu bijna 11 uur, donderdag 4 oktober. Om 10 uur zouden we over het stand naar het stadje Playa del Carmen lopen. Maar we zitten te wachten tot het droog wordt... We hebben zojuist een onwijs onweer gehad, de muren trilden er zowat van. Maar we gaan ervan uit dat het vandaag nog droog wordt. Gisteren zijn we opgehaald vanuit Cancun. We namen afscheid van Anniek en Dirk en van Xavier. Die gaat vrijdag aan z'n volgende rondreis beginnen. We werden -heel luxe- opgehaald met een complete touringcarbus. Helemaal voor ons drietjes. Wel wat decadent hoor! Maar ook wel heel comfortabel. Ook toen klapte het van de regen. De wegen waren helemaal ondergelopen en sommige auto's moesten zich een weg banen door plassen die halverwege het portier kwamen. We kwamen om een uur of 11 aan en mochten een uurtje later al in de kamer. 's Middags klaarde het gelukkig op en konden we toch nog een heerlijke strandwandeling maken. De rondreis is achter de rug; we laten het hierbij (tenzij er nog onverwachte dingen zijn, die we echt even kwijt moeten) Bedankt voor jullie leuke en spontane reacties; leuk om (ook) te bewaren en nog eens terug te lezen!

groetjes vanuit een (heel langzaam opklarend) Playa del Carmen van Wim, Mary en Jeroen.

1. Kirsten:
    8 oktober 2012
    ...dan te bedenken dat we hier soms mopperen om een miezerbuitje. Zal ik niet meer doen ;-) Na zo'n touringcar voor jezelf zal de beenruimte in het vliegtuig wel eventjes wennen zijn, of hebben jullie dan ook een prive-vlucht? haha.

Bedankt voor jullie heerlijke verhalen. Al wil ik straks alles in geuren en kleuren nog een keer van je horen hoor, Mary. Dus dat worden lange wandelingen in onze pauze...! ;-D
  2. Jeroen:
    8 oktober 2012
    De Prive vlucht ging niet meer door toen bekend werd dat ik mee ging haha.